Spanish Arabic Versimpeld Chinees) Kroatisch Tsjechisch Dutch English French German Grieks Hindi Hongaars Indonesian Italian Japanese Korean polijsten Portuguese Roemeense Russian Swedish

* Opmerking voor gebruikers die geen Spaans spreken. Deze website is enkel toegestaan ​​om te schrijven in het Engels of Spaans, zal berichten in andere talen worden gewist.

2-motortiming 50cc-tijden

• r.veloz
  • Avatar voor r.veloz Auteur Onderwerp
  • Boarder
  • Boarder
meer
6 maanden 2 weken voor #53686 door r.veloz
2-motortiming 50cc-tijden Geplaatst door r.veloz
alsjeblieft iemand die me kan helpen met een tweetakt motor handleiding 50cc Ik heb een automatische slinger dit is gewoon de cilinder rechtgezet en alles nieuw daar is stroom en er is brandstof en zelfs dan gaat het niet op voorhand aan vooraf

Gelieve identificeren o Maak een account om aan het gesprek.

meer
6 maanden 1 week voor #53698 door armando1890
Antwoord van armando1890 sobre el tema 2-motortiming 50cc-tijden
het is heel eenvoudig de werking van die motoren, controleer gewoon met je vinger in het gat van de bougie terwijl je het startpedaal toedient. Als er een goede compressie is, moet je hem aanzetten. Wat ook gebeurt, is dat het heel gemakkelijk is om nat te worden de bougie omdat hoe kleiner de motor, hoe preciezer het mengsel moet zijn, ik hoop dat ik mijn commentaar zal gebruiken.

Gelieve identificeren o Maak een account om aan het gesprek.

Zoeken MDM

Groepen gedeeld handleidingen

210 HANDLEIDINGEN

127 HANDLEIDINGEN

136 HANDLEIDINGEN

64 HANDLEIDINGEN

MDM Activiteiten

bogen y Andere 20429 jullie hebben zich aangesloten bij de groep Car Workshop Manuals 4 uur 11 minuten

Bonjour auriez-vous le manuel voor Triumph Street Triple 675? Merci

serge y Andere 9361 jullie hebben zich aangesloten bij de groep Motorcycle Workshop Manuals 6 uur 33 minuten

Cookies op deze website worden gebruikt om inhoud en advertenties te personaliseren, om social networking functies bieden en het verkeer te analyseren. We informatie te delen ook over uw gebruik van de website met onze partners sociale netwerken, reclame en web analytics die het kunnen combineren met andere informatie die aan hen of ze hebben verzameld uit het gebruik van haar diensten. Om de instellingen te wijzigen of meer informatie klik op de "Meer Info".