Spanish Arabic Versimpeld Chinees) Kroatisch Tsjechisch Dutch English French German Grieks Hindi Hongaars Indonesian Italian Japanese Korean polijsten Portuguese Roemeense Russian Swedish

* Opmerking voor gebruikers die geen Spaans spreken. Deze website is enkel toegestaan ​​om te schrijven in het Engels of Spaans, zal berichten in andere talen worden gewist.

Kalibratietabel injector

meer
2 weken 6 dagen voor #53939 door hkm
Kalibratietabel injector Geplaatst door hkm
Hallo vrienden van MDM, ik begin Common Rail-injectoren te controleren en een paar dagen geleden heb ik een bank gekocht voor NT300-pompen (Chinees) die ik heb aangevuld met een Common Rail Simulator CRS 3 (ook Chinees) die ik gebruikte met een handmatige pomp voor controleer de opening van de injectoren en keer terug op een heel eenvoudige manier, maar functioneel in mijn woonplaats waar er geen gemakkelijke toegang is tot technologie of informatie.

Het probleem dat ik op dit moment heb, is te weten of wat ik meet binnen de vastgestelde parameters valt of niet.

Bijvoorbeeld, een 0445110 092 bosch-injector bij het simuleren van de test bij 7 hz 700us 200 rpm en 250 drukbalk op de lijn, geeft me een levering van 24 ml en 16 ml retour, maar ik weet niet of de waarde of de parameters correct zijn met Degene waar ik aan werk. Ik weet alleen dat als het rendement niet groter is! ten minste het voertuig zal starten, wat in 80% van de gevallen ze niet doen en wanneer gerepareerd (spuitmondklep en afdichtingen vervangen) als ze verbeteren. maar ze blijven zitten met rammelaars of rook tussen de veranderingen door.

Heeft iemand in de groep informatie of checktabellen van sommige injectoren die ze kunnen delen?

uit al heel erg bedankt ..

Gelieve identificeren o Maak een account om aan het gesprek.

Zoeken MDM

Groepen gedeeld handleidingen

210 HANDLEIDINGEN

133 HANDLEIDINGEN

138 HANDLEIDINGEN

64 HANDLEIDINGEN

MDM Activiteiten

Ricardo Pasten y Andere 20559 jullie hebben zich aangesloten bij de groep Car Workshop Manuals 14 uur 2 minuten
Jorge Lopez Vega y Andere 9475 jullie hebben zich aangesloten bij de groep Motorcycle Workshop Manuals 15 uur 5 minuten

Cookies op deze website worden gebruikt om inhoud en advertenties te personaliseren, om social networking functies bieden en het verkeer te analyseren. We informatie te delen ook over uw gebruik van de website met onze partners sociale netwerken, reclame en web analytics die het kunnen combineren met andere informatie die aan hen of ze hebben verzameld uit het gebruik van haar diensten. Om de instellingen te wijzigen of meer informatie klik op de "Meer Info".