esarzh-CNhrcsnlenfrdeelhihuiditjakoplptrorusv

* Opmerking voor gebruikers die geen Spaans spreken. Deze website is enkel toegestaan ​​om te schrijven in het Engels of Spaans, zal berichten in andere talen worden gewist.

Mijn Fiat gevouwen als het regent start niet ...

• Roberplay
  • Roberplay Avatar Auteur Onderwerp
  • Boarder
  • Boarder
meer
6 jaren 1 maanden geleden #45609 door Roberplay
Hallo,

Ik heb een probleem met een Fiat Dobló. Het is eenvoudig, als het regent, begint het niet. Als er regenachtige dagen zijn, gaat de auto meestal goed totdat hij bij het uitschakelen een vreemd geluid en een beweging maakt, zoals een gebroken motorpoot (de poten zijn nieuw) alsof de motor werd geschud toen deze werd uitgeschakeld.

De volgende keer dat u het wilt inschakelen, is het moeilijk om aan de slag te gaan en dan blijft het als in drie cilinders en gaat het uit, waardoor veel witte rook achterblijft. Je kunt de starter duizend keer raken, maar hij gaat niet.

Na een paar dagen begint het zonder problemen ... en dus duizend keer. De distributieriem, koppeling, kachels, de olie is niveau, nieuwe filters ... alles is veranderd in de auto.

Dit hele probleem begon jaren geleden toen ik ooit een koelmof onder het brandstoffilter brak, omdat deze brandstof in de mof lekte. Die dag verwisselde hij de mouw en het brandstoffilter ... vandaar is de hel begonnen. Het filter werd opnieuw vervangen .. alle buizen werden van de tank naar de motor vervangen .. en alles blijft hetzelfde. Kans dat die dag ook regende ..

Wat kan het zijn

Gelieve identificeren o Maak een account om aan het gesprek.

meer
6 jaren 1 maanden geleden #45610 door ismael53
Antwoord van ismael53 sobre el tema Mijn Fiat gevouwen als het regent start niet ...
Hallo roberplay, kijk eens wat vreemd is wat er met je gebeurt ... het komt alleen bij me op dat je ademhaalt via de inlaat of uitlaat in het brandstoffilter, ik weet niet of het een "snelle" plug is of met een klem, als de Manchet is transparant, zie dat het geen bubbels heeft als het je dit aandoet. Een andere is dat wanneer u stopt, u ​​een vlinder-smoorspoel moet meenemen om de luchtstroom naar de motor af te sluiten, als de connector of het magneetventiel wordt blootgesteld aan vocht of water, het kan falen en op dit moment niet sluit en daarom de motor schudt wanneer gestopt, na wanneer je start, is de luchtdoorgang gesloten en start je niet door te verdrinken (veel brandstof en weinig lucht), het is wat me laat denken ... je zult het ons vertellen. Groetjes !!

meer
6 jaren 1 maanden geleden #45616 door aftgm
Antwoord van aftgm sobre el tema Mijn Fiat gevouwen als het regent start niet ...
Hallo roberplay, als je het alleen in de natte toestand doet, is normaal een storing in een elektrisch contact, of heel zeldzaam, een pakking of rubberen buis die uitzet met vocht.
U spreekt over kachels en gasolie, maar we weten niet welke motor het draagt, of het een directe injectie is, of het een elektronische energiecentrale heeft die het regelt, enz.

meer
2 maanden 1 week voor #54012 door Trasban
Antwoord van Trasban sobre el tema Mijn Fiat gevouwen als het regent start niet ...
Ik heb hetzelfde probleem met mijn Fiat Doblo 1.9 multijet, hoe heb je het probleem opgelost? Bedankt ...

Zoeken MDM

Groepen gedeeld handleidingen

210 HANDLEIDINGEN

133 HANDLEIDINGEN

138 HANDLEIDINGEN

64 HANDLEIDINGEN

Cookies op deze website worden gebruikt om inhoud en advertenties te personaliseren, om social networking functies bieden en het verkeer te analyseren. We informatie te delen ook over uw gebruik van de website met onze partners sociale netwerken, reclame en web analytics die het kunnen combineren met andere informatie die aan hen of ze hebben verzameld uit het gebruik van haar diensten. Om de instellingen te wijzigen of meer informatie klik op de "Meer Info".