Spanish Arabic Versimpeld Chinees) Kroatisch Tsjechisch Dutch English French German Grieks Hindi Hongaars Indonesian Italian Japanese Korean polijsten Portuguese Roemeense Russian Swedish

* Opmerking voor gebruikers die geen Spaans spreken. Deze website is enkel toegestaan ​​om te schrijven in het Engels of Spaans, zal berichten in andere talen worden gewist.

HULP MET JAAR CHEVROLET LUV 2.3 95

• TROZMEN
  • Boarder
  • Boarder
meer
5 jaren 3 maanden eerder #46138 door TROZMEN
HULP MET JAAR CHEVROLET LUV 2.3 95 Geplaatst door TROZMEN
Hallo, ik zeg dat ik heb problemen met mijn luv chevrolet jaar 2.3 95
je hebt een complete motor weer op te bouwen, ze nemen het chassis motor. en bij het aansluiten van de bedrading, niet zwengelen.
het probleem is dat er geen verkoop bobine, gelegen op het kleppendeksel (en een uitgang op de distributeur).
hize metingen met een tester aan de spoel en het probleem is blijkbaar niet negatief bereikt.
1. Betekent dit truck heeft CKP? : Huh:
2. Ontstekingsmodule? Gevonden in de computer? continuïteit gemeten spoel aan op de connector op de computer en ik krijg continuïteit met twee pinnen van de connector.
3. Is er iemand die beschikt over de elektrische schema's voor dit model truck?

hopelijk leiden me beter en ik ben gewoon invoering van mij tot de wereld van elektriciteit en elektronica.

hartelijk dank en de groeten vrienden : Lol:

Gelieve identificeren o Maak een account om aan het gesprek.

meer
5 jaren 3 maanden eerder #46139 door Dunger
Antwoord van Dunger sobre el tema HULP MET JAAR CHEVROLET LUV 2.3 95
Vrienden in gedachten houden dat alle voertuigen hebben een sensor CKP'el injectie die verantwoordelijk is voor het controleren van de positie van de krukas om de vonk te sturen naar de zuigers meestal bevindt zich aan de onderkant van de motor naar de hoogte van de krukas te controleren en rond, het zien van uw probleem dit de oorzaak voor geen vonk kan op elk moment.

meer
5 jaren 3 maanden eerder #46160 door kikemec
Antwoord van kikemec sobre el tema HULP MET JAAR CHEVROLET LUV 2.3 95
distributeur die truck is eenvoudig het grote probleem is de schuur die distributeur omdat het omslachtig middel, van alle manieren Deves controleer de tuning, en bepalen door middel van een diode als het signaal snij wond aan de spoel van de CKP De spoel heeft negatieve met positieve stroom signaal te zijn is koning de CKP. Tsjechische die eerste.
De volgende gebruiker zei dank: TROZMEN

meer
1 jaar 1 week voor #53314 door jorge0925
Antwoord van jorge0925 sobre el tema HULP MET JAAR CHEVROLET LUV 2.3 95
Fat Dit voertuig indien u NOKKENASSENSOR maar optisch signaal produceren HALL effect hiervan op de verdeler, heeft de verdeler 4 pen ingericht met de letters a, b, c en d van links naar rechts.
De a is GND (aarde), de b is positief, de c is signaaluitvoer naar de ECM en de d is een andere signaaluitvoer naar de ECM.
Ook ontstekingsmoduul 3 pin enumeredados als 1, 2 en 3 1 de positieve signaaltype HALL (bloksignaal 12V) de ECM stuurt de pen 2 gemalen ECM en pin 3 afgegeven versterkte signaal naar de bobine.
Bijlagen:

Zoeken MDM

Groepen gedeeld handleidingen

210 HANDLEIDINGEN

127 HANDLEIDINGEN

136 HANDLEIDINGEN

64 HANDLEIDINGEN

MDM Activiteiten

Javier Madrigal y Andere 9362 jullie hebben zich aangesloten bij de groep Motorcycle Workshop Manuals 11 minuten
bogen y Andere 20429 jullie hebben zich aangesloten bij de groep Car Workshop Manuals 4 uur 36 minuten

Bonjour auriez-vous le manuel voor Triumph Street Triple 675? Merci

Cookies op deze website worden gebruikt om inhoud en advertenties te personaliseren, om social networking functies bieden en het verkeer te analyseren. We informatie te delen ook over uw gebruik van de website met onze partners sociale netwerken, reclame en web analytics die het kunnen combineren met andere informatie die aan hen of ze hebben verzameld uit het gebruik van haar diensten. Om de instellingen te wijzigen of meer informatie klik op de "Meer Info".