Spanish Arabic Versimpeld Chinees) Kroatisch Tsjechisch Dutch English French German Grieks Hindi Hongaars Indonesian Italian Japanese Korean polijsten Portuguese Roemeense Russian Swedish

* Opmerking voor gebruikers die geen Spaans spreken. Deze website is enkel toegestaan ​​om te schrijven in het Engels of Spaans, zal berichten in andere talen worden gewist.

ford focus blijft in 2-cilinders

• Huelva
  • Boarder
  • Boarder
meer
6 maanden 1 week voor #53767 door Huelva
ford focus blijft in 2-cilinders Geplaatst door Huelva
Hallo, ik herzie een Ford Focus en ik ben nog niet klaar met de diagnose.
het probleem is dat het in 2-cilinders (2y3-werk) blijft voor degenen die niet werken, ze krijgen desondanks een vonk en hebben de spoel, brandstofpomp, draden en bougies vervangen
Ik weet niet wat ik moet zoeken.
De cilinders die niet werken (1 en 4) bereiken geen benzine.
Ik hoop van te voren bij iedereen hulp en dank

Gelieve identificeren o Maak een account om aan het gesprek.

meer
2 maanden 3 weken voor - 2 maanden 2 weken voor #53845 door martin201
Antwoord van martin201 sobre el tema ford focus blijft in 2-cilinders
Focus heeft een afvalvonkontstekingssysteem met twee spoelpakketten. Cilinders 1 en 4 delen een spoelpakket, zoals cilinders 2 en 3. Een probleem kan een spoelpakket zijn en misvuurproblemen veroorzaken met beide cilinders die het bedient. voor meer informatie kun je deze video bekijken
Justin peters heeft over dit probleem uitgelegd. hoop dat het zal helpen.
Laatste editie: 2 maanden 2 weken daarvoor door aitortxu.

meer
1 maand 3 weken voor #53873 door Carande
Antwoord van Carande sobre el tema ford focus blijft in 2-cilinders
Wijzig de 2,3-injectoren in 1,4. Als het hetzelfde blijft, controleer dan de bedrading van iny. 1 en 4 tot aan de ecu, en als de bedrading in orde is, is er waarschijnlijk een storing in de ecu

meer
1 maand 3 dagen geleden #53907 door Trejo380
Antwoord van Trejo380 sobre el tema ford focus blijft in 2-cilinders
Het is mogelijk dat de injectoren van deze twee cilinders beschadigd zijn, slecht zijn aangesloten of korte kabels hebben, u kunt met een scanner de werking van de cilinders en mogelijke systeemstoringen controleren.

Zoeken MDM

Groepen gedeeld handleidingen

210 HANDLEIDINGEN

133 HANDLEIDINGEN

138 HANDLEIDINGEN

64 HANDLEIDINGEN

MDM Activiteiten

LEANDRO CHAVEZ y Andere 6906 jullie hebben zich aangesloten bij de groep Workshop Manuals zware voertuigen 56 minuten
agustin y Andere 81 hebben gewild Groep 6 uur 40 minuten
egon klocker creëerde het nieuwe onderwerp ' Jeep Grand Cherokee Laredo 2002'Forum. gisteren

Hallo vrienden, dit voertuig is aangekomen in de werkplaats en vertoont de volgende periodieke storing.

Wanneer de automatische versnellingshendel op D staat, is het vierkant op de letter dat de geselecteerde wijziging beschuldigt verlicht en normaal.

maar er zijn gelegenheden waarbij hetzelfde vierkant dat de geselecteerde wijziging omringt, tegelijkertijd wordt verlicht in de andere wijzigingen, P, R, N, D. Elke letter van het paneel wordt omringd door het vierkant dat de selectie aangeeft.

wanneer dit gebeurt het voertuig reageert niet, het beweegt in geen enkele richting en wat erger is wanneer het voertuig al in een onverschillige snelheidsbeweging is, er zijn tijden dat het dat ook doet. waardoor het voertuig zonder tractie wordt achtergelaten en ook als de normaliteit wordt hervat, veroorzaakt dit sterke trekken aan het voertuig.

Bij het scannen werpt het geen foutfouten op en wij denken dat dit de fout van de selectiehendel kan zijn.

Iemand heeft een soortgelijk probleem gehad dat mij kan leiden.

Lees meer ..

Cookies op deze website worden gebruikt om inhoud en advertenties te personaliseren, om social networking functies bieden en het verkeer te analyseren. We informatie te delen ook over uw gebruik van de website met onze partners sociale netwerken, reclame en web analytics die het kunnen combineren met andere informatie die aan hen of ze hebben verzameld uit het gebruik van haar diensten. Om de instellingen te wijzigen of meer informatie klik op de "Meer Info".