Spanish Arabic Versimpeld Chinees) Kroatisch Tsjechisch Dutch English French German Grieks Hindi Hongaars Indonesian Italian Japanese Korean polijsten Portuguese Roemeense Russian Swedish

* Opmerking voor gebruikers die geen Spaans spreken. Deze website is enkel toegestaan ​​om te schrijven in het Engels of Spaans, zal berichten in andere talen worden gewist.

Oververhitting van Ford Ka

• Ik edwingranado
  • Avatar edwingranado Auteur Onderwerp
  • Boarder
  • Boarder
meer
4 weken voor dag 1 #53808 door Ik edwingranado
Oververhitting van Ford Ka Geplaatst door Ik edwingranado
Groeten aan de hele gemeenschap- Ik heb een Ford Ka-model 2007 dat problemen met oververhitting vertoonde omdat de elektrische ventilator het lager beschadigde en ik het moest verwijderen. Ik heb een universele gezet (ik kom uit Venezuela, hier is het erg moeilijk om originele dingen te verwerven). Het ging nooit goed met die electro omdat hij altijd opnieuw opwarmde en na een paar weken ook de sensor die de electro activeert beschadigde. Deze sensor kan ook niet, dus ik toevlucht plaats "manual", dat wil zeggen, het drijven door middel van een schakelaar aan de raad van bestuur, voor deze installeerde een temperatuursensor als ka brengt niets anders dan een lichte (die ik nooit liep van opnieuw waar) en bewaakte de temperatuur om de suich te activeren. Zo was hij een paar maanden tot een week die begon om nog oververhit meer rekening geleden en ik besefte dat de waterpomp ook was beschadigd, omdat het niet langer liep water door de recirculatie slang. Ik besloot om de auto te stoppen en de weg te vinden om alles weer te kopen omdat er onderdelen van particulieren zijn binnengekomen. Koop dan de baypass (gemaakt van aluminium, niet van plastic zoals de originele) die wordt meegeleverd met de thermostaat en de sensor die de elektrische ventilator aandrijft. Koop de weerstand die in de radiator zit die de tweede snelheid van de electro aandrijft, koop de waterpomp met het aluminiummes (degene die met plastic wordt meegeleverd) en koop ook de elektrische ventilator. Al deze onderdelen zijn van Ford Fiesta, die dezelfde Zetec Ro Cam 1.6-motor brengt die de ka brengt omdat de Ka bijna niets bereikt. Nou ik installeerde het allemaal, en afgelopen nacht verlicht het voor het eerst na wat de handleiding zegt: het plaatsen van koelmiddel naar het level te voltooien, zet op temperatuur, zet de motor af, laat afkoelen en vul het vloeistofniveau. Volgens de handleiding die de Ka brengt, is het systeem zelfgenezend. Want op de temperatuur tot 60º normaal wordt aangedreven elektrische ventilator, maar de temperatuur bleef stijgen ... dan de tweede snelheid electro als een 70º of 80º werd bediend en de temperatuur bleef stijgen, dan had ik de motor uit te schakelen. Het water kookte. Wat ik merk is dit: de electroventilador erg traag draait lage en hoge spins zoals het zou moeten draaien in een laag ... Maar begrijp niet waarom wanneer je hem aanzet hoog .... niet cool dat probleem zou kunnen worden met met mijn ka? Dank aan degenen die me hiermee kunnen helpen.

Gelieve identificeren o Maak een account om aan het gesprek.

• Ik edwingranado
  • Avatar edwingranado Auteur Onderwerp
  • Boarder
  • Boarder
meer
1 week 6 dagen geleden #53818 door Ik edwingranado
Antwoord van Ik edwingranado sobre el tema Oververhitting van Ford Ka
Bedankt aan iedereen voor het absolute gebrek aan samenwerking in mijn probleem. Als iemand dit bericht leest, is de oplossing om het deksel van de plastic container te vervangen. Het was gespleten en liet de compressie los die het oververhitten veroorzaakte. Per ongeluk visualiseren dit probleem bij het reinigen van de plastic container. Ik hoop dat het nuttig is voor iemand.

Gelieve identificeren o Maak een account om aan het gesprek.

Zoeken MDM

Groepen gedeeld handleidingen

210 HANDLEIDINGEN

127 HANDLEIDINGEN

136 HANDLEIDINGEN

64 HANDLEIDINGEN

MDM Activiteiten

Christian Analuisa y Andere 4548 jullie hebben zich aangesloten bij de groep Handleidingen en eigenaar 1 uur 2 minuten

Cookies op deze website worden gebruikt om inhoud en advertenties te personaliseren, om social networking functies bieden en het verkeer te analyseren. We informatie te delen ook over uw gebruik van de website met onze partners sociale netwerken, reclame en web analytics die het kunnen combineren met andere informatie die aan hen of ze hebben verzameld uit het gebruik van haar diensten. Om de instellingen te wijzigen of meer informatie klik op de "Meer Info".