Spanish Arabic Versimpeld Chinees) Kroatisch Tsjechisch Dutch English French German Grieks Hindi Hongaars Indonesian Italian Japanese Korean polijsten Portuguese Roemeense Russian Swedish

* Opmerking voor gebruikers die geen Spaans spreken. Deze website is enkel toegestaan ​​om te schrijven in het Engels of Spaans, zal berichten in andere talen worden gewist.

Transmissie olie / versnellingsbak Seat Ibiza 1991

• lipixx
  • Avatar van Lipixx Auteur Onderwerp
  • Boarder
  • Boarder
meer
1 maand 1 week voor #53852 door lipixx
Hallo! Ik heb een zitplaats ibiza van de 1991 en ik probeer het transmissieoliepeil te controleren. in systemporsche.blogspot.com/ Ik heb de handleidingen gevonden die aangeven hoe het niveau moet worden gecontroleerd, in principe door de schroef van de achteruitversnellingskabel te verwijderen en te kijken of deze lekt, of er spuiten of er niets uit komt. Dan vertelt hij je dat om het niveau aan te vullen je moet vullen met de 'vulplug', waarvan ik niet weet wat het is. Ik denk dat het een andere plug is dan de motorolie.

Ik heb een soort rubberen stop gevonden met daarnaast 0º, 5º en 10º. Ik veronderstel dat dit niet het geval is, omdat er geen aanwijzingen zijn dat er ooit olie is gehuisvest.

De reden dat ik het wilde bekijken, was dat ik een paar druppels olie verloor vanwege de balg van de versnellingspook, en toen verdween het verlies. Ik wil weten hoe het niveau is.

Volgens de handleiding moet vanaf het 9703472 framenummer de olievulling gelijk met de vuldop worden gedaan. Het is mijn geval omdat mijn framenummer 980xxxx is.

Ik bevestig foto's van die rubberen plug en de omgekeerde kabel die naar de transmissieschroef gaat en die ik moet demonteren om het niveau te controleren.

Hoe vul ik de verzending in?

Gelieve identificeren o Maak een account om aan het gesprek.

Zoeken MDM

Groepen gedeeld handleidingen

210 HANDLEIDINGEN

133 HANDLEIDINGEN

138 HANDLEIDINGEN

64 HANDLEIDINGEN

MDM Activiteiten

ze zijn het maximum

Cookies op deze website worden gebruikt om inhoud en advertenties te personaliseren, om social networking functies bieden en het verkeer te analyseren. We informatie te delen ook over uw gebruik van de website met onze partners sociale netwerken, reclame en web analytics die het kunnen combineren met andere informatie die aan hen of ze hebben verzameld uit het gebruik van haar diensten. Om de instellingen te wijzigen of meer informatie klik op de "Meer Info".