Spanish Arabic Versimpeld Chinees) Kroatisch Tsjechisch Dutch English French German Grieks Hindi Hongaars Indonesian Italian Japanese Korean polijsten Portuguese Roemeense Russian Swedish

* Opmerking voor gebruikers die geen Spaans spreken. Deze website is enkel toegestaan ​​om te schrijven in het Engels of Spaans, zal berichten in andere talen worden gewist.

Hyundai Accent 1.3lts 1998 MAF- en CMP-sensor

• danny810
  • Danny810's schermafbeelding Auteur Onderwerp
  • Boarder
  • Boarder
meer
2 maanden 1 week voor #53853 door danny810
Goede groep, ik ben recent op het forum en ik heb een probleem met mijn auto, het is een Hyndai Accent 1.3lst SOCH 1998, de het probleem is dat de CMP-sensor(Nokkenassensor) heeft de kabels doorgesneden en ik weet niet hoe te identificeren welke kabel overeenkomt met elke sensorkabel, zoek naar de elektrische schema's, maar alleen de 1.5lts verschijnen. Ik heb ook problemen de MAF-sensor De laatste weet niet eens waar het zich bevindt, omdat het in de 1.5lts een stuk plastic is met de sensor dat zich vóór de tps-sensor bevindt en mijn auto bezit dat stuk niet.

Als je me zou kunnen helpen, zou ik het enorm waarderen.

Gelieve identificeren o Maak een account om aan het gesprek.

Zoeken MDM

Groepen gedeeld handleidingen

210 HANDLEIDINGEN

133 HANDLEIDINGEN

138 HANDLEIDINGEN

64 HANDLEIDINGEN

MDM Activiteiten

FERNANDO y Andere 9457 jullie hebben zich aangesloten bij de groep Motorcycle Workshop Manuals 4 uur 45 minuten
Victor Hugo Romero y Andere 20535 jullie hebben zich aangesloten bij de groep Car Workshop Manuals 5 uur 27 minuten
LEANDRO CHAVEZ y Andere 6906 jullie hebben zich aangesloten bij de groep Workshop Manuals zware voertuigen 6 uur 42 minuten

Cookies op deze website worden gebruikt om inhoud en advertenties te personaliseren, om social networking functies bieden en het verkeer te analyseren. We informatie te delen ook over uw gebruik van de website met onze partners sociale netwerken, reclame en web analytics die het kunnen combineren met andere informatie die aan hen of ze hebben verzameld uit het gebruik van haar diensten. Om de instellingen te wijzigen of meer informatie klik op de "Meer Info".