Spanish Arabic Versimpeld Chinees) Kroatisch Tsjechisch Dutch English French German Grieks Hindi Hongaars Indonesian Italian Japanese Korean polijsten Portuguese Roemeense Russian Swedish

* Opmerking voor gebruikers die geen Spaans spreken. Deze website is enkel toegestaan ​​om te schrijven in het Engels of Spaans, zal berichten in andere talen worden gewist.

Fiat Ducato 2.0 jtd van 115cv jaar 2014

meer
2 maanden 1 week voor #53876 door cmax
Goed iedereen, ik heb een probleem met een Fiat Ducato 2.0 jtd van 115cv, het voertuig ging goed, maar plotseling start het niet, het is al een maand gestopt. Ik zet de machine erin en deze faalt niet, ik controleer de brandstofdruk en het motortoerental en of deze markeren. De brandstofdruk bereikt me om maximaal 700bars druk te markeren. Ik denk dat de injectoren verkeerd zijn, iemand heeft hier iets van gehad of heeft een idee van wat er zou kunnen gebeuren. Alvast bedankt.

Gelieve identificeren o Maak een account om aan het gesprek.

meer
1 maand 3 weken voor #53906 door Trejo380
Antwoord van Trejo380 sobre el tema Fiat Ducato 2.0 jtd van 115cv jaar 2014
hallo goede dag ... zodat een voertuig niet start is te wijten aan veel omstandigheden in het algemeen, maar het belangrijkste is brandstof, lucht en vonk. U moet de fout vinden op basis van deze 3-hoofdnormen (in het geval dat de motor niet is gerepareerd, waardoor onder meer de distributietijd, compressie wordt weggegooid), aangezien u het brandstofsysteem en de druk hebt gecontroleerd, controleert u de staat van De bougies worden zeer goed gereinigd voordat ze worden gemonteerd en controleren de stroom zelf om te zien of deze verzendt. Als er geen stroom wordt verzonden, is het mogelijk dat deze een korte geactiveerde of defecte stroom heeft die geen communicatie tussen de startschakelaar en de motor mogelijk maakt.

meer
1 maand 3 weken voor #53908 door dudu7
Antwoord van dudu7 sobre el tema Fiat Ducato 2.0 jtd van 115cv jaar 2014
Probeer auto-start in het geval dat de injectoren zijn geraakt, een groet.

Zoeken MDM

Groepen gedeeld handleidingen

210 HANDLEIDINGEN

133 HANDLEIDINGEN

138 HANDLEIDINGEN

64 HANDLEIDINGEN

MDM Activiteiten

Ricardo Pasten y Andere 20559 jullie hebben zich aangesloten bij de groep Car Workshop Manuals 14 uur geleden
Jorge Lopez Vega y Andere 9475 jullie hebben zich aangesloten bij de groep Motorcycle Workshop Manuals 15 uur 4 minuten

Cookies op deze website worden gebruikt om inhoud en advertenties te personaliseren, om social networking functies bieden en het verkeer te analyseren. We informatie te delen ook over uw gebruik van de website met onze partners sociale netwerken, reclame en web analytics die het kunnen combineren met andere informatie die aan hen of ze hebben verzameld uit het gebruik van haar diensten. Om de instellingen te wijzigen of meer informatie klik op de "Meer Info".