Spanish Arabic Versimpeld Chinees) Kroatisch Tsjechisch Dutch English French German Grieks Hindi Hongaars Indonesian Italian Japanese Korean polijsten Portuguese Roemeense Russian Swedish

* Opmerking voor gebruikers die geen Spaans spreken. Deze website is enkel toegestaan ​​om te schrijven in het Engels of Spaans, zal berichten in andere talen worden gewist.

katalysator lichte mechanische overleg

• aton737
  • Gast
  • Gast
12 jaren 10 maanden eerder #967 door aton737
Hallo Ik heb een peugeot 206. Vandaag reed ik en opeens begon knipperlicht katalysator. Ik stopte de auto en ik liet het geparkeerd. Afgelopen 2 uur keerde ik terug op te halen en zo, niets. Oke. De auto rijdt prima. Hij heeft niet aan het licht het licht komen. Weet niet wat te doen. Als u het naar een winkel of wachten om te zien of het weer gebeurt, want ik weet niet hoe belangrijk q q is de kwestie en de gevolgen q kan de auto te brengen. Dank bij voorbaat en de groeten.

Gelieve identificeren o Maak een account om aan het gesprek.

meer
12 jaren 10 maanden eerder #969 door megabeat_1
Antwoord van megabeat_1 sobre el tema katalysator lichte mechanische overleg
Laten we eens kijken, de aanwezigheid van dat licht in de doos uiteindelijk geeft een punt falen van het systeem, dat wil zeggen, iets gaf fout, maar is niet permanent.

Deze dingen gebeuren, voor losse kabels, want je loopt op een enooorrrme plas en de uitlaat is nat en dus de lambda sondes te koelen (uw auto heeft twee), in welk geval faalt of omdat ze echt beginnen om iets te neuken.

Allereerst, het is niet al te grote schade, maar het licht is niet continu, foutcode is opgenomen op de beurs. De volgende 20 25 tijden of start de auto en er geen storing wordt gevonden, zal het toestel de code automatisch te wissen.

Als de fout opnieuw optreedt opnieuw vóór 20 25 deze tijden, zal het licht uit te schakelen en zal niet worden bevestigd (geschroefd iets)

Als dit gebeurt, ga dan naar de workshop om te zien wat er gebeurd. In uw geval kan het zijn:

1º pre-katalysator Lambda
2º post-katalysator Lambda
Catalyst 3º verstopte of gebroken.

Ik hoop dat ik nuttig geweest
groeten

Gelieve identificeren o Maak een account om aan het gesprek.

Zoeken MDM

Groepen gedeeld handleidingen

210 HANDLEIDINGEN

133 HANDLEIDINGEN

138 HANDLEIDINGEN

64 HANDLEIDINGEN

MDM Activiteiten

Carlos Guardiola y Andere 9474 jullie hebben zich aangesloten bij de groep Motorcycle Workshop Manuals 1 uur 14 minuten
edgar rodriguez y Andere 6912 jullie hebben zich aangesloten bij de groep Workshop Manuals zware voertuigen 19 uur 17 minuten
luis y Andere 20558 jullie hebben zich aangesloten bij de groep Car Workshop Manuals 20 uur 54 minuten

Cookies op deze website worden gebruikt om inhoud en advertenties te personaliseren, om social networking functies bieden en het verkeer te analyseren. We informatie te delen ook over uw gebruik van de website met onze partners sociale netwerken, reclame en web analytics die het kunnen combineren met andere informatie die aan hen of ze hebben verzameld uit het gebruik van haar diensten. Om de instellingen te wijzigen of meer informatie klik op de "Meer Info".