Spanish Arabic Versimpeld Chinees) Kroatisch Tsjechisch Dutch English French German Grieks Hindi Hongaars Indonesian Italian Japanese Korean polijsten Portuguese Roemeense Russian Swedish

* Opmerking voor gebruikers die geen Spaans spreken. Deze website is enkel toegestaan ​​om te schrijven in het Engels of Spaans, zal berichten in andere talen worden gewist.

Meer vermogen voor weinig geld

• igryo
  • Boarder
  • Boarder
meer
3 jaren 8 maanden eerder #50150 door igryo
Meer vermogen voor weinig geld Geplaatst door igryo
Alles wat we willen wagen e graag meer macht. het probleem is dat de PBX herprogrammering of iets anders zijn erg duur.
Goed wat ik commentaar en echo en resultaten. en dan u en mij zeggen wat je denkt en als je iets te zien om te verbeteren en wat ik mis.

Het is een Fiat Seicento 1.1 single point injectie motor, de luchttemperatuur NTC hem en omdat een langere kabel e verweven in één kabel 22k potentiometer. De potentiometer ik een derde van de capaciteit, de motor denkt dat de lucht is koeler en meer brandstof ingespoten.
RESULTATEN: Als de auto is onlangs gestart verkeerd gaat en verdrinken, toen ik snel te versnellen. als ik versnellen langzaam zo goed, al snel wordt het normale tenperatua. en het toont meer lef revoluties sneller stijgen. alles dankzij een stuk draad dat de werkplaats en een potentiometer van een oude radio had getrokken.

koudgewalste I en weerstand minder temperatua NTC. ¿? als ik denk dat het zo is.

het geval is gevarieerd en de temperatuur waarden zuigen lucht voertuig en werkt goed.

Gelieve identificeren o Maak een account om aan het gesprek.

Zoeken MDM

Groepen gedeeld handleidingen

210 HANDLEIDINGEN

127 HANDLEIDINGEN

136 HANDLEIDINGEN

64 HANDLEIDINGEN

MDM Activiteiten

francisco y Andere 6831 jullie hebben zich aangesloten bij de groep Workshop Manuals zware voertuigen 34 minuten
j.alam23 y Andere 50 hebben gewild Groep 35 minuten

Cookies op deze website worden gebruikt om inhoud en advertenties te personaliseren, om social networking functies bieden en het verkeer te analyseren. We informatie te delen ook over uw gebruik van de website met onze partners sociale netwerken, reclame en web analytics die het kunnen combineren met andere informatie die aan hen of ze hebben verzameld uit het gebruik van haar diensten. Om de instellingen te wijzigen of meer informatie klik op de "Meer Info".